Tinytine
Legacy Member
Beste vrienden,
ik zit hier met een klein probleempje waarvan ik niet goed weet hoe ik eraan moet beginnen.
het zit zo
ER wordt gewerkt met een computer pentium III, deze blijft aanstaan, ... persoon gaat naar de winkel en komt terug en blijkt dat de computer uit is ...
als we nu proberen deze computer aan te steken, zie je de cpu cooler draaien, je hoort je piepjes maar er komt geen beeld.
wat zou er mis zijn ? (bios resetten enzo helpt niet)
mvg
ik zit hier met een klein probleempje waarvan ik niet goed weet hoe ik eraan moet beginnen.
het zit zo
ER wordt gewerkt met een computer pentium III, deze blijft aanstaan, ... persoon gaat naar de winkel en komt terug en blijkt dat de computer uit is ...
als we nu proberen deze computer aan te steken, zie je de cpu cooler draaien, je hoort je piepjes maar er komt geen beeld.
wat zou er mis zijn ? (bios resetten enzo helpt niet)
mvg