etii0
Legacy Member
Dag allen,
Heb zonet mijn pc geassembleerd. Bij de eerste opstartpoging gebeurt het volgende: de pc start de fans ed, valt uit doet dit enkele keren en blijft tenslotte op die 'fans aan' toestand zitten. Op geen enkel moment krijg ik beeld te zien. Wat is er aan de hand?
Ik las ergens dat of de processor of de videokaart slecht zijn geinstalleerd. De processor zou mij eerlijk gezegd verbazen, want op een 1155 socket kan dit toch maar op 1 manier?
Heb zonet mijn pc geassembleerd. Bij de eerste opstartpoging gebeurt het volgende: de pc start de fans ed, valt uit doet dit enkele keren en blijft tenslotte op die 'fans aan' toestand zitten. Op geen enkel moment krijg ik beeld te zien. Wat is er aan de hand?
Ik las ergens dat of de processor of de videokaart slecht zijn geinstalleerd. De processor zou mij eerlijk gezegd verbazen, want op een 1155 socket kan dit toch maar op 1 manier?

