xXSneakyGunXx
Legacy Member
Hey 9lives-forum. Ik zit al een week met een probleem. 
Ik heb last van lag spikes. Ik weet niet waaraan het ligt. Ze komen vooral voor wanneer ik online aan het gamen ben of wanneer ik met iemand skype. Mijn internetconnectie valt dan voor een paar seconden uit waardoor ik oftewel even wegval, helemaal wegval en bij skype mijn gesprekspartner niet hoor voor een paar seconden. Ze zijn zeer onregelmatig. Soms zit er een minuut tussen en soms een paar seconden.
Ik gebruik een wireless connectie. Andere mensen in het huis ondervinden geen problemen, maar zij gebruiken dan ook alleen het internet voor email en te surfen. Ik ben dus de enigste die soms wat zwaarder download.
Ik heb al gezocht op het internet, maar tot zover geen resultaat. Dus ik probeer het hier eens, je weet nooit.
Het gaat over ASUS g50vt laptop.
Hier zijn mijn computer specs:
-Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P7450 @ 2.13GHz, 2128 Mhz
-4gb DDR2 ram
-NVIDIA GeForce 9800M GS
-ST9320421AS ATA Device 300GB
-Windows Ultimate 64-bit
Netwerkkaart Intel(R) WiFi Link 5100 AGN (10.0.1.5)
Netwerkkaart Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20)
Ik heb sinds kort ook fibernet 40 van telenet. Zou het daar aan kunnen liggen? Ik heb al gelezen dat er nog mensen die problemen ondervinden met de nieuwe modem.
Dus ik verwacht dat er een probleem is oftewel met de modem/router. Oftewel met mijn netwerk kaart.
Als er nog informatie is wat jullie nodig hebben vraag het gerust, het liefst zo eenvoudig mogelijk gevraagd, ik ken er niet al te veel van
.

Ik heb last van lag spikes. Ik weet niet waaraan het ligt. Ze komen vooral voor wanneer ik online aan het gamen ben of wanneer ik met iemand skype. Mijn internetconnectie valt dan voor een paar seconden uit waardoor ik oftewel even wegval, helemaal wegval en bij skype mijn gesprekspartner niet hoor voor een paar seconden. Ze zijn zeer onregelmatig. Soms zit er een minuut tussen en soms een paar seconden.
Ik gebruik een wireless connectie. Andere mensen in het huis ondervinden geen problemen, maar zij gebruiken dan ook alleen het internet voor email en te surfen. Ik ben dus de enigste die soms wat zwaarder download.
Ik heb al gezocht op het internet, maar tot zover geen resultaat. Dus ik probeer het hier eens, je weet nooit.
Het gaat over ASUS g50vt laptop.
Hier zijn mijn computer specs:
-Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P7450 @ 2.13GHz, 2128 Mhz
-4gb DDR2 ram
-NVIDIA GeForce 9800M GS
-ST9320421AS ATA Device 300GB
-Windows Ultimate 64-bit
Netwerkkaart Intel(R) WiFi Link 5100 AGN (10.0.1.5)
Netwerkkaart Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20)
Ik heb sinds kort ook fibernet 40 van telenet. Zou het daar aan kunnen liggen? Ik heb al gelezen dat er nog mensen die problemen ondervinden met de nieuwe modem.
Dus ik verwacht dat er een probleem is oftewel met de modem/router. Oftewel met mijn netwerk kaart.
Als er nog informatie is wat jullie nodig hebben vraag het gerust, het liefst zo eenvoudig mogelijk gevraagd, ik ken er niet al te veel van
.