Chimera
Legacy Member
Heb hier een latop met het probleem dat hij niet meer met een netwerk wil verbinden. Bij apparaatbeheer staat er overal een uitroepteken bij en volgende foutmelding telkens:
Heb al wat rondgezocht, en vind niet direct de juiste oplossing. Vooral omdat bij alles een uitroepteken staat...
Iets kapot of valt het toch nog op te lossen?
Medion MD 96290
- Genuine Intel(R) CPU T2130 @ 1.86GHz 1.87 GHz
- 2038 MB
- Intel Graphics Media Accelerator (GMA) 950 224 MB
- Windows Vista
Heb al wat rondgezocht, en vind niet direct de juiste oplossing. Vooral omdat bij alles een uitroepteken staat...
Iets kapot of valt het toch nog op te lossen?
Medion MD 96290
- Genuine Intel(R) CPU T2130 @ 1.86GHz 1.87 GHz
- 2038 MB
- Intel Graphics Media Accelerator (GMA) 950 224 MB
- Windows Vista

Ik moest direct daaraan denken ;-)