Archief - prob met hd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TechnoGuardian

Legacy Member
kan iemand mij helpen???

mijn harde schijf stopt ineens met draaien en dan moet ik soms 3 minuten wachten eer ik verder kan met mijn laptop. kan dit liggen aan mijn harde schijf dat die kapot is of mss iets anders???? ben nu adaware aant doen en hijack this. ma heb het moeilijk om dit te posten dus doe ik dit snel want anders ben ik morgen nog bezig..

grtzzzz

Psychodweep

Legacy Member
hoor je rare geluiden ? Ik denk dat je hd kapoet is ...

TechnoGuardian

Legacy Member
ik hoor nie echt rare geluiden die bolt en bolt en ineens poef gedaan en dan start die terug opnieuw :s

ik kan nog nie eens adaware doen want als die stopt en opnieuw begint hangt het vast.

zou em echt kapot zijn ofzo? :s

dit is begonne met een ernstige fout in word en nu krijg ik overal fouten in

ik kan wel nog games runnen enzo morja de hele tijd die onderbrekingen daar krijgt ne mens zenuwe van

Psychodweep

Legacy Member
Oftewel een hitteprobleem (denk van niet), oftewel hd kapoet.
Dus zou ik eerst temps checken van cpu, hd etc (met hardware monitor ofzo).
Start ie ook op in schokken of niet ?
Misschien schijfcontrole doen onder dos.

TechnoGuardian

Legacy Member
backuppen dan heb ik veel cd'kes nodig zur :s of hoe doet ge zoiets juist?

TechnoGuardian

Legacy Member
via netwerk mijn ganse windowsmap ook naar daar zette of nie? want anders runnen mijn programmas nie hé en hoe zet ik mijn register ook daar? of zit da in de windowsmap?

TechnoGuardian

Legacy Member
kan niemand mij helpen want heb da nog nooit moeten doen dus weet nie echt hoe :help:

Psychodweep

Legacy Member
Ge zult zowiezo toch windows opnieuw moeten installeren dus tis nutteloos om die windows map te backuppen.
Wat je doet is:
1. Je kopieert alle noodzakelijke documenten via netwerk naar een andere pc.
Programmas zul je toch opnieuw moeten installeren.
Wat bij mij belangrijk is:
-Emails van Outlook.
-Adresboek van Outlook.
-Alles wat in "mijn documenten" staat.
-Spelletjes (images) /films.
-Sommige documenten die op het bureaublad staan.

Jij moet zelf nagaan wat voor jezelf belangrijk is en die bestanden kopiëren.

Daarna stuur je die laptop terug voor garantie (indien je nog garantie hebt).
Indien niet in garantie, schroef je die laptop open (of zoek je waar de hd zit) en koop je een nieuwe laptop hd en steek je er die in en installeer je windows opnieuw en drivers, programma's etc...

Je moet wel zeker zijn dat die schijf kapot is he.

TechnoGuardian

Legacy Member
ja ok ma ik heb een spel waar ik de cd-rom niemeer van heb ma ik kan da dus nie uit mijn register halen en er zelf terug inzette?? of kan ik een image maken van da spel als da geinstalleerd staat op mijn harde schijf??? en hoe moet ik da doen?

Psychodweep

Legacy Member
TechnoGuardian zei:
ja ok ma ik heb een spel waar ik de cd-rom niemeer van heb ma ik kan da dus nie uit mijn register halen en er zelf terug inzette?? of kan ik een image maken van da spel als da geinstalleerd staat op mijn harde schijf??? en hoe moet ik da doen?

Nee, ge hebt originele cdrom nodig van spel.
Da gij u zorgen maakt om spellen, ik zou me eerder zorgen maken om persoonlijke documenten zoals digitale fotos en tekstbestanden voor school enzo.
Indien ik zou mogen kiezen tussen een spel of m'n persoonlijke date weet ik wel wat te kiezen hoor.

TechnoGuardian

Legacy Member
ik heb alle backups van mijn belangrijke documenten al hoor da doe ik vaker dan eens :-)

ma da spel wil ik ook graag hebbe dus ja daar maak ik mij zorgen om :-)

Exit

Legacy Member
veel games kunt ge achteraf terug starten zonde te installen (zoalng ze geenfiles kopieren in de win map)

TechnoGuardian

Legacy Member
wss zal die der wel in de win map hebbe gezet tis een groot spel dus.

nu nog een vraag waar vind ik mijn outlook mails in welke map is da want ik vind het nie zo direct :-) (heb dit nog nooit moeten doen daarom beetje noob hierin) :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan