-=BYE=-R3V3L
Legacy Member
heb me onlangs een realtek gforce fx 5900xt(winfast 350xt) aangeschaft
alles werkt goed, behalve...
m'n kaart is aangesloten met svideo kabel op m'n tv.
nu als ik films kijk door gebruik van nview - cloon op m'n tv begint em vanaf dat de film gedaan is raar te doen, laggen, film speelt 5x trager dan anders.
1 film bekijken lukt, 2 de opvolgende niet.
bij momenten geeft em zelf gewoon een groen beeld op m'n tv en speelt em trager op m'n monitor.
moet eerst men settings weer op single display zetten om dan weer naar cloon setting te gaan voor terug te kunnen afspelen.
heb al de laatste nieuwe drivers van alles.
m'n pc specs zijn : amd64 3200+ k8tneo 512mb ddr400
digifire 7.1 en de realtek 5900xt
iemand enig idee hoe dit komt?
hiervoor had ik een gf4 mx 440 op zelfde systeem en had deze problemen niet
greets & thx in advance
alles werkt goed, behalve...
m'n kaart is aangesloten met svideo kabel op m'n tv.
nu als ik films kijk door gebruik van nview - cloon op m'n tv begint em vanaf dat de film gedaan is raar te doen, laggen, film speelt 5x trager dan anders.
1 film bekijken lukt, 2 de opvolgende niet.
bij momenten geeft em zelf gewoon een groen beeld op m'n tv en speelt em trager op m'n monitor.
moet eerst men settings weer op single display zetten om dan weer naar cloon setting te gaan voor terug te kunnen afspelen.
heb al de laatste nieuwe drivers van alles.
m'n pc specs zijn : amd64 3200+ k8tneo 512mb ddr400
digifire 7.1 en de realtek 5900xt
iemand enig idee hoe dit komt?
hiervoor had ik een gf4 mx 440 op zelfde systeem en had deze problemen niet
greets & thx in advance