An!ma
Legacy Member
Awel, het probleem is dus het volgende:
ik start pc op, hij laad windows (nog niet in windows zijnde dus) en daarna krijg ik gewoon zwart scherm
in veilig modus kan ik wel in windows (maja veel kunde daarin ni doen ahja)
Ik heb dit vorige week ook al eens voor gehad, maar toen heb ik het kunnen oplossen door gewoon system restore.
Deze keer krijg ik het dus niet meer in orde via system restore (blijkbaar) en kan ik dus alleen maar in veilige modus draaien.
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen ?
ik start pc op, hij laad windows (nog niet in windows zijnde dus) en daarna krijg ik gewoon zwart scherm
in veilig modus kan ik wel in windows (maja veel kunde daarin ni doen ahja)
Ik heb dit vorige week ook al eens voor gehad, maar toen heb ik het kunnen oplossen door gewoon system restore.
Deze keer krijg ik het dus niet meer in orde via system restore (blijkbaar) en kan ik dus alleen maar in veilige modus draaien.
Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen ?
