scampi_ml
Legacy Member
Yo all
ik heb van sins gisteren een probleem met mijn printer
het is een Lexmark P3120 All - in - one
nu ik heb al een tijd geen problemen gehad en nu plots kommen de prints in het blauw toe
ik heb nieuwe drivers, kleurprofiel, andere patroonen, uitgekuist, ....
en nog steeds blauw ik vind het wel een mooi kleur maar ik heb toch liever als ik VB. iets geel print dat het er ook geel uitkomt en niet groen
Iemand een idee ?
ad:
ik heb van sins gisteren een probleem met mijn printer
het is een Lexmark P3120 All - in - one
nu ik heb al een tijd geen problemen gehad en nu plots kommen de prints in het blauw toe
ik heb nieuwe drivers, kleurprofiel, andere patroonen, uitgekuist, ....
en nog steeds blauw ik vind het wel een mooi kleur maar ik heb toch liever als ik VB. iets geel print dat het er ook geel uitkomt en niet groen
Iemand een idee ?
ad: