dawnzolino
Legacy Member
ik was het gisteren zat om nfsu met schokkend beeld te spelen ...
dus wat dee ik ... OVERCLOCKEUH!!
men standaard clocks van men gf2 ware : 200/401
ik heb em overclocked eerst tot 250/451 ... ik speelde zwaar spel (ale voor dat kaartje toch
) voor te zien ofk geen artifact had ... ik had er geen en ook het coolblok was nogal koud...
men GF2 is van Leadtek
ik merkte wel prestatieverschil maar niet echt heeeeeeeel veel... wel veel voor dat kaartje ma ik had int gedacht van "alles wat het kaartje bezit moet eruit komme!"
dus wat dee ik, clocks van 250/451 nor 260/461 zette
nu beginnek toch wel al te denken van zo "das toch wel redelijk hoog" maar nu is de vraag: zijn die clocks niet ewa te hoog voor da kaartje ? gaat de cooler van leadtek het houden?
graag eerlijke antwoorden.
greets T!m
Ty
dus wat dee ik ... OVERCLOCKEUH!!
men standaard clocks van men gf2 ware : 200/401
ik heb em overclocked eerst tot 250/451 ... ik speelde zwaar spel (ale voor dat kaartje toch
) voor te zien ofk geen artifact had ... ik had er geen en ook het coolblok was nogal koud...men GF2 is van Leadtek
ik merkte wel prestatieverschil maar niet echt heeeeeeeel veel... wel veel voor dat kaartje ma ik had int gedacht van "alles wat het kaartje bezit moet eruit komme!"
dus wat dee ik, clocks van 250/451 nor 260/461 zette
nu beginnek toch wel al te denken van zo "das toch wel redelijk hoog" maar nu is de vraag: zijn die clocks niet ewa te hoog voor da kaartje ? gaat de cooler van leadtek het houden?
graag eerlijke antwoorden.
greets T!m
Ty

)