Zolid
Legacy Member
Gisteren was er een update van telenet en sinds zijn mijn powerlines "kapot".
Ik heb hier thuis 4 powerline adapters.
1tje is verbonden op de modem, 1tje op de digibox, 1tje op mijn pc en 1tjo op mijn xbox.
Sinds de update wil die van mijn xbox niet meer werken.
Vroeger kon ik gelijk welke powerline gebruiken voor mijn pc/xbox.
Maar als ik die van de xbox nu aan mijn pc aansluit zegt die dat er geen geldig Ip adres gebruikt word.
Op mijn xbox kan ik dus ook niet online.
Weet iemand hier misschien hoe dit komt?
Voor gisteren werkte alles nog prima
Ik heb hier thuis 4 powerline adapters.
1tje is verbonden op de modem, 1tje op de digibox, 1tje op mijn pc en 1tjo op mijn xbox.
Sinds de update wil die van mijn xbox niet meer werken.
Vroeger kon ik gelijk welke powerline gebruiken voor mijn pc/xbox.
Maar als ik die van de xbox nu aan mijn pc aansluit zegt die dat er geen geldig Ip adres gebruikt word.
Op mijn xbox kan ik dus ook niet online.
Weet iemand hier misschien hoe dit komt?
Voor gisteren werkte alles nog prima


