Volcanus
Legacy Member
Ik heb sinds een week of 3 nieuwe pc gekocht en kheb mijn internet via powerline. De powerline zit in de router en die in de modem (duh). Maar nu heeft mijne pa soms geen internet als em opstart. Bvb ons "thuis" netwerkt noemt bij hem "thuis2" en zijn ipad is iets met 85.x.x.x.
Nu is mijn vraag: Heeft mijn powerline adapter daar iest mee te make of ligt da mijne pa zijne laptop? Moet ik iets verandere in de router of kan ik mijn powerline aan de modem aansluite? (want ik vond die direct "het kotteke" voor de utp kabel)
Nu is mijn vraag: Heeft mijn powerline adapter daar iest mee te make of ligt da mijne pa zijne laptop? Moet ik iets verandere in de router of kan ik mijn powerline aan de modem aansluite? (want ik vond die direct "het kotteke" voor de utp kabel)