2s2k
Legacy Member
Ik heb een probrleem, Ik heb net mijn pc in mijn nieuwe kees gezet.
nu sluit ik de psu aan op het net en het lampke van mijn mobo brandt.
ik zet hem aan.. geen reactie!
ad:
nu heb ik da power sw dingske al 1000 keer herzet en nog gaat mijn pc nie aan
enige help?
Moet da dingske Horizontaal of verticaal staan? mss een foto ofzo
Ik heb een Abit NF7-S2G
nu sluit ik de psu aan op het net en het lampke van mijn mobo brandt.
ik zet hem aan.. geen reactie!
ad:nu heb ik da power sw dingske al 1000 keer herzet en nog gaat mijn pc nie aan

enige help?
Moet da dingske Horizontaal of verticaal staan? mss een foto ofzo
Ik heb een Abit NF7-S2G
