mooz
Legacy Member
Ik heb net een popcorn hour gekocht, en probeer 'm in te stellen op mijn netwerk, zodat ik eraan kan via mijn pc.
Maar omdat (blijkbaar) mijn ip-adres telke malen verandert, kan ik geen vast ip instellen op de pch. Ik kan via de browser verbinden met mijn pch als ik in de pch netwerk settings 'automatic ip' instel. Maar het zou natuurlijk veel makkelijker zijn als dit vast is...
Ik heb een telenet motorola modem / dlink switch.
Wat kan ik nu best doen? Of moet ik iets doen via "DHCP" ?
< netwerk leek
Maar omdat (blijkbaar) mijn ip-adres telke malen verandert, kan ik geen vast ip instellen op de pch. Ik kan via de browser verbinden met mijn pch als ik in de pch netwerk settings 'automatic ip' instel. Maar het zou natuurlijk veel makkelijker zijn als dit vast is...
Ik heb een telenet motorola modem / dlink switch.
Wat kan ik nu best doen? Of moet ik iets doen via "DHCP" ?
< netwerk leek
