360masterchief
Legacy Member
ik moet dus 1 poort open zetten.
Ik ken er niet veel van maar heb al geprobeert poort te open in men firewall.
Telenet blokt onder de 1024 heb ik ergens gelezen. Kan je vragen aan telenet om die ene poort open te zetten. Het is namelijk poort 100 die ik graag open zou willen
Ik ken er niet veel van maar heb al geprobeert poort te open in men firewall.
Telenet blokt onder de 1024 heb ik ergens gelezen. Kan je vragen aan telenet om die ene poort open te zetten. Het is namelijk poort 100 die ik graag open zou willen