SeppaR
Legacy Member
Dus weeral hetzelfde...
Heb net een voedin van 420 WATT gestoken, schijnt toch redelijk goed te werken..
Ik start World of Warcraft op, BAF, pc reboot..
Net zoals hij dat bij CS ofzo doet..
Temps worden niet te hoog, zijn stressed 42 graden ofzo ongeveer..
What moet ik doen.. Ten einde raad
Heb net een voedin van 420 WATT gestoken, schijnt toch redelijk goed te werken..
Ik start World of Warcraft op, BAF, pc reboot..
Net zoals hij dat bij CS ofzo doet..
Temps worden niet te hoog, zijn stressed 42 graden ofzo ongeveer..
What moet ik doen.. Ten einde raad


