oxbow
Legacy Member
ik heb een PIV 2.6 op een MSI moederbordje.
geforce4 ti4200 64mb
harde schijf 120gb
256mb pc2700 apacer ram.
ik wil nu beginnen oc'en maar hoe zit het met de ram?
als ik de fsb van 200 naar 201 zet. word hij ofcourse 2.63Ghz inplaats van 2.61Ghz maar hoe zit het met de ram? ram timings staan per SPL ofzo. ik kan ze op 2/ 2.5/ 3 zetten. ik zou gewoon de cpu zelf zo hoog mogelijk willen clocken, maar de ram gaat niet kunnen volgen denk ik.
zit wel extra koeling op de lat. hij draait nu aan 48° mag ik tot 60° gaan? of best onder 50 houden?
geforce4 ti4200 64mb
harde schijf 120gb
256mb pc2700 apacer ram.
ik wil nu beginnen oc'en maar hoe zit het met de ram?
als ik de fsb van 200 naar 201 zet. word hij ofcourse 2.63Ghz inplaats van 2.61Ghz maar hoe zit het met de ram? ram timings staan per SPL ofzo. ik kan ze op 2/ 2.5/ 3 zetten. ik zou gewoon de cpu zelf zo hoog mogelijk willen clocken, maar de ram gaat niet kunnen volgen denk ik.
zit wel extra koeling op de lat. hij draait nu aan 48° mag ik tot 60° gaan? of best onder 50 houden?