kheb da me men ouwe tv en men oud beeldscherm ook, volgens mij zijn die het gewoon aant begeven. voor de rest zou k is proberen wa Radiance zegt, nen tik helpt hier bijvoorbeeld ma spijtig genoeg maar voor e paar seconde en dan ist weer van da (bij da beeldscherm)