Waillord004
Legacy Member
Een aantal dagen geleden heb ik een nieuwe pc gekocht.
In men nieuwe pc zit een X800 XT video kaart.
Als beeldscherm heb ik een PG Neovo F-419.
Toch heb ik soms nog wat blur,een soort nawerking op men schrem.
Als er een voorwerp is met bv een paarse kleur is en als dat verschoven wordt dan blijft er even en korte paarse waas achter.
Ligt dit aan men scherm of driver??? Ik veronderstel dat dit niet komt door men video kaart.
Kan iemand mijn A.U.B. helpen???
In men nieuwe pc zit een X800 XT video kaart.
Als beeldscherm heb ik een PG Neovo F-419.
Toch heb ik soms nog wat blur,een soort nawerking op men schrem.
Als er een voorwerp is met bv een paarse kleur is en als dat verschoven wordt dan blijft er even en korte paarse waas achter.
Ligt dit aan men scherm of driver??? Ik veronderstel dat dit niet komt door men video kaart.
Kan iemand mijn A.U.B. helpen???
