Genious
Legacy Member
ik heb 2 pc's, eentje is een oude bak met windows me en heeft als enigste connectiemogelijkheid een cable die internet via USB mogelijk maakt (bakje met aan ene kant usb kabel inserted en aan de andere kant moet je dan de netwerkkabel steken)
de andere is een hedendaagse pc die met een gewone netwerkkaart werkt.
probleem is dat het me niet lukt een verbinding tussen de 2 tot stand te brengen met een crossed cable, den nieuwen bak zendt wel paketten, maar ontvangt er geen.
waar zit mijn fout (ingesteld met de wizard van windows, gekozen om automatisch IP toe te wijzen)
de andere is een hedendaagse pc die met een gewone netwerkkaart werkt.
probleem is dat het me niet lukt een verbinding tussen de 2 tot stand te brengen met een crossed cable, den nieuwen bak zendt wel paketten, maar ontvangt er geen.
waar zit mijn fout (ingesteld met de wizard van windows, gekozen om automatisch IP toe te wijzen)