Archief - pc winkels in oost vlaanderen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jackpot

Legacy Member
Weet er iemand goede enn betrouwbare pc winkels liggen in oost-vlaanderen?
plus: is het goed om men case al apart te kopen? of zou ik vaneerste keer heel men pc kopen( ga zelf 1 samenstellen)?

jackpot

Legacy Member
is het eigenlijk goed als ik eerst men kist koop
dan spaar voor mobo
dan graka
...Zodat ik al men onderdelen apart koop met een maandje tussen ofzo.
Want zou graag nu al case kope,zonder onderdelen.

babaar

Legacy Member
jackpot zei:
is het eigenlijk goed als ik eerst men kist koop
dan spaar voor mobo
dan graka
...Zodat ik al men onderdelen apart koop met een maandje tussen ofzo.
Want zou graag nu al case kope,zonder onderdelen.


... om dan een lege case naast je te zetten?
Op wat slaat dat nu?
Spaar toch ineens door hé.... :/

visual_bAstArd

Legacy Member
HIj kan oook zijn oude case verkopen en dan daarmee zijn nieuwe case kopen en zijn oude stukken in die nieuwe case stoppen he. Dan beginnen met mobo en cpu. Dat moet je tegelijkertijd kopen.
Dan sparen voor een grafische kaart en hdd's. Of wil je een apart pc hebben?

jackpot

Legacy Member
babaar zei:
... om dan een lege case naast je te zetten?
Op wat slaat dat nu?
Spaar toch ineens door hé.... :/

Dan heb ik al iets om naar te kijken :crazy:
Maar ook zijn mijn ouders er wa tegen om zo veel te betalen voor een pc die dient om uitsluitend te gamen,dus als ik men case al koop zal ik de rest er ook wem moete bij kope hé... :)

edit: ik kan men oude case ni verkope want deze pc is van heel de familie...
mijn pc wordt een pc alleen voor mij om te gamen.

Inv

Legacy Member
jackpot zei:
Dan heb ik al iets om naar te kijken :crazy:
Maar ook zijn mijn ouders er wa tegen om zo veel te betalen voor een pc die dient om uitsluitend te gamen,dus als ik men case al koop zal ik de rest er ook wem moete bij kope hé... :)

edit: ik kan men oude case ni verkope want deze pc is van heel de familie...
mijn pc wordt een pc alleen voor mij om te gamen.

Maar als je al je onderdelen met een maand uitstel koopt dan gaan er al bepaalde onderdelen vrij verouderd zijn voor ze nog maar in de pc zitten... Ik zou gewoon doorsparen tot ge in 1 keer kunt betalen

jackpot

Legacy Member
men case nu al
onderdelen later maar op zelfde dag
zo doe ik het :niceone:
btw:mijn pc gaat roelen :woohoo:

visual_bAstArd

Legacy Member
wij kunnen hem ook samenstellen. Raad geven wat er allemaal moet inzitten. enzo Ze doen niets anders gewoon.

jackpot

Legacy Member
willen jullie hem samenstellen?
ongeveer 1500 euro mag hij kosten en het puur 1 om te gamen en kwil er lang mee doen,zonder al na een paar maanden te hoeven oc'en.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan