Zadda
Legacy Member
Hallo,
Mijn probleem is dus het volgende, enige tijd geleden had ik hetzelfde probleem namelijk dat wanneer ik mijn pc wou aanzette 'hij' dus niet reageerde. Dus kast even opengedaan op start knop gedrukt op te zien voor reactie, en die was er niet. Na een tijd tot de ontdekking gekomen dat als ik de knop van de voeding heb afgezet en er dan op druk er wel reactie was (ventilator begon te draaien). Afin dit bleef niet duren en uiteindelijk werkte zelfs dat niet dus had ik mijn computer naar de winkel gebracht om te laten herstellen, zeiden dat de processor/moederbord en ram vervangen moesten worden omdat de processor was doorgebrand. Ik heb dat nagekeken en ja da was dus inderdaad verbrand. Nu zit ik dus ongeveer een maand later met een nieuw moederbord/processor/ram en heb ik terug hetzelfde probleem.
Dus dat was inderdaad wel kapot maar zij zullen dus der de oorzaak ervan niet gevonden hebben en dus ook niet opgelost
Heeft er iemand enig idee wat dit kan zijn? Mijn pa heeft de voeding en de contactknop getest (met een meterke) en der zit stroom op.
Alvast bedankt
Mijn probleem is dus het volgende, enige tijd geleden had ik hetzelfde probleem namelijk dat wanneer ik mijn pc wou aanzette 'hij' dus niet reageerde. Dus kast even opengedaan op start knop gedrukt op te zien voor reactie, en die was er niet. Na een tijd tot de ontdekking gekomen dat als ik de knop van de voeding heb afgezet en er dan op druk er wel reactie was (ventilator begon te draaien). Afin dit bleef niet duren en uiteindelijk werkte zelfs dat niet dus had ik mijn computer naar de winkel gebracht om te laten herstellen, zeiden dat de processor/moederbord en ram vervangen moesten worden omdat de processor was doorgebrand. Ik heb dat nagekeken en ja da was dus inderdaad verbrand. Nu zit ik dus ongeveer een maand later met een nieuw moederbord/processor/ram en heb ik terug hetzelfde probleem.
Dus dat was inderdaad wel kapot maar zij zullen dus der de oorzaak ervan niet gevonden hebben en dus ook niet opgelost
Heeft er iemand enig idee wat dit kan zijn? Mijn pa heeft de voeding en de contactknop getest (met een meterke) en der zit stroom op.
Alvast bedankt

