gms
Legacy Member
Hallo
Ik heb dus een vreemd probleem, mijn pc vertraagt soms wanneer ik een spel speel!
Bij command & conquer generals gebeurt dit wanneer ik lange tijd in skirmish mode speel, wanneer ik dan een paar tegenstanders verslagen heb gaat is alles terg op normale snelheid,
En bij need for speed underground 2, loopt mijn pc vlot in 1024*768 maar soms begint het spel dan te schokken, ik heb geprobeert in 640*480 en had hetzelfde probleem.
Call of Duty schokt soms ook.
Ik heb een virus scan gedaan met norton antivirus 2004, spybot laten zoeken naar spyware maar dit helpt allemaal niet.
Iemand enig idee?
Mijn pc
Asus A7N8X-X (nforce2-400U)
AMD Athlon XP 2400
512 MB Ram
Geforce 4 ti4200
Dit moet volgens mij toch zeker genoeg zijn voor Generals en andere games te spelen he
Thanks
Ik heb dus een vreemd probleem, mijn pc vertraagt soms wanneer ik een spel speel!
Bij command & conquer generals gebeurt dit wanneer ik lange tijd in skirmish mode speel, wanneer ik dan een paar tegenstanders verslagen heb gaat is alles terg op normale snelheid,
En bij need for speed underground 2, loopt mijn pc vlot in 1024*768 maar soms begint het spel dan te schokken, ik heb geprobeert in 640*480 en had hetzelfde probleem.
Call of Duty schokt soms ook.
Ik heb een virus scan gedaan met norton antivirus 2004, spybot laten zoeken naar spyware maar dit helpt allemaal niet.
Iemand enig idee?
Mijn pc
Asus A7N8X-X (nforce2-400U)
AMD Athlon XP 2400
512 MB Ram
Geforce 4 ti4200
Dit moet volgens mij toch zeker genoeg zijn voor Generals en andere games te spelen he
Thanks
) is die temp dacht ik normaal. Ik kan natuurlijk verkeerd zijn
Staat msn soms aan want da ding lagt serieus als iemand u msgd of online komt( in et heb ik dan een soort wallhack voor een tijdje das zo grappig
)