Archief - pc "valt uit"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wajo

Legacy Member
gegroet,

ik heb mij net Lord of the rings: battle for middle- earth aangeschaft maar veel spelen is er nog niet van gekomen doordat mijn pc tijdens het spel "uitvalt". Met uitvallen bedoel ik dat het scherm zwart wordt, na een 10 seconden valt ook het geluid weg maar mijn computer blijft nog wel draaien. Hij reageert totaal niet meer en kan hem alleen maar afzetten/rebooten. Ik heb het een paar keer proberen te spelen maar viel telkens zo uit behalve 1 keer dan kreeg ik allerlei strepen op mijn scherm en een melding over VPU Recover, hij kon het met na die VPU terug normaal krijgen maar 2 minuten later viel hij weer gewoon uit. (ook al een paar keer gehad met medal of honor spearhead)
Met:
AMD Athlon 64 3200
512 MB ram
Radeon 9600XT + laatste nieuwe drivers
Windows XP (service pack 2)

:help: , thx :niceone:

matthias

Legacy Member
ik heb net hetzelfde probleem met een pas 4 uur oude 6600GT !!!
ik zou dit echt wel opgelost willen krijgen want dit is natuurlijk HEEL frustrerend

Psychodweep

Legacy Member
En met andere spellen heb je geen problemen ?
Kijken of er een patch bestaat voor da spel ?
Misschien heeft hij problemen door sp2 ?

wajo

Legacy Member
-ik heb dit ook al een paar keer voor gehad met MoH: spearhead maar dan was het 1 keer en dan had ik geen last meer van, bij Call of Duty: UO werkte het zonder problemen.
- er is nog geen patch beschikbaar
- ook voor ik service pack 2 had gebeurde het heel soms in MoH

own^Shady

Legacy Member
wa zijn u temps idle en stressed? miss heatprob @3d kaart?
gebeurt dit random of is het steeds na 10min gamen ofzo?
recent hardware of software veranderd?

BARTHOLD

Legacy Member
Als ik een spel save of laad dan valt mijn pc soms ook uit (bij battle for middle earth). Hij valt gewoon helemaal stil. Achteraf moet ik de stroomkabel eruit halen en weer in steken. Het is echt een heel beu probleem, binnenkort ga ik een nieuwe voeding hebben, misschien dat ik het dan niet meer ga voor hebben.

Wopke

Legacy Member
wajo zei:
-ik heb dit ook al een paar keer voor gehad met MoH: spearhead maar dan was het 1 keer en dan had ik geen last meer van, bij Call of Duty: UO werkte het zonder problemen.
- er is nog geen patch beschikbaar
- ook voor ik service pack 2 had gebeurde het heel soms in MoH

laatste Graka drivers?

wajo

Legacy Member
own^Shady zei:
wa zijn u temps idle en stressed? miss heatprob @3d kaart?
gebeurt dit random of is het steeds na 10min gamen ofzo?
recent hardware of software veranderd?

-gisteren op lagere resolutie gespeeld ma dan was na 5 min weer van tzelfde, de ene keer na 1 min spele, de andere keren na 3 of 4, verschilt dus allemaal.
-temps:
3d kaart: gpu :49° met case toe, nu 40° als ik de zijpanelen er heb afgehaald
CPU: 47° case gesloten (case zelf rond de 36°), 42° case open
- nadat ik gistere de eerste keer gecrasht was heb ik de nieuwste drivers voor mijn 3d kaart geïnstalleerd maar het probleem blijft.

wajo

Legacy Member
niemand enig idee in welke regio ik het moet zoeken: hardware- of software probleem? :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan