motofreak
Legacy Member
ik ben dus bezig met het maken van een klein filmpje met moviemaker.
nu als ik alles mooi bij een heb sla ik dat op op mijn pc, nu dat duurt een 30 tal min ik wacht en doe niets anders meer zodat hij niets meer geheuge verbruikt. en een 15 tal minuten later valt men pc gewoon uit
het geheugenbalkje staat wel helemaal vanboven, is dit nu uit veiligheid dat die vanzelf uitvalt of zit ik met nog een ander probleem. en het is alleen als ik dat doe want dit is nu al de 2de keer
ad:
heb maar 512 mb ram geheugen
nu als ik alles mooi bij een heb sla ik dat op op mijn pc, nu dat duurt een 30 tal min ik wacht en doe niets anders meer zodat hij niets meer geheuge verbruikt. en een 15 tal minuten later valt men pc gewoon uit
het geheugenbalkje staat wel helemaal vanboven, is dit nu uit veiligheid dat die vanzelf uitvalt of zit ik met nog een ander probleem. en het is alleen als ik dat doe want dit is nu al de 2de keer
ad:heb maar 512 mb ram geheugen