sciencekid
Legacy Member
Ik heb mijn pc een paar dagen geleden ene keer overclockt op 2.0GHz en dat ging goed, want kheb gebencht en alles runde stabiel en na een uurtje of 4 was ik naar tv aan het kijken en hij viel plots uit, ik duw weer op het knopje op hem op te starten, maar hij wilde niet. Dus wat doe ik, ik onderclock hem op gewoon 1.83Ghz, daarna dacht ik alles is opgelost en start HL² op en achter 5 minuten spelen valt hij weer uit. Als ik gewoon zit te interneten of met programmatjes bezig doet hij niets, vanaf dat ik HL² begin te spelen valt hij na een tijdje uit! Weet iemand een oplossing of waar het probleem zit?
I thank you
I thank you
