Archief - Pc te warm?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrotman

Legacy Member
Kweet ni hoe het komt ma de laatste dagen krijg ik altijd een tuuteke (beep) en das altijd als ik game (cod: uo).. 't is van gisteren begonnen en khoor dus altijd zo van die tuut's (beepkes) van windows :s
ne maat van mij zei dat het door mijne pc komt, omdat hij te heet/warm staat, want hij staat idd heel veel aan.. :s

Carrotman

Legacy Member
oftewel is het een virus :p ben nu aant scanne en heeft er al 4 gevonde

Block

Legacy Member
die tuutkes zijn een soort morse code lang kort lang...

eens opschrijven en in het boekje van uw mobo zien.

temperatuur kan je makkelijk controleren met het programma speedfan

stormsman

Legacy Member
speedfan downloaden (zoals block zeeeeeee) dan kunde drect zien of da uwe pc te warm/heet is. en als da het geval is en ge wild geen geld uitgeven aan ne extra cooler, vijs dan u case open. mijn case staat nu altij open en de temperatuur van men pc (mobo en cpu) komt niet boven de 45°. (kan ook zijn omda ik een goede cooling hem :p, ma da weet ik ni)

Howitzer

Legacy Member
Euhmm ik heb die speedfan gedownload en die zegt alleen maar iets over CPU load, niets over temperatuur..

Carrotman

Legacy Member
pffffff, ik krijg nog steeds BIEPS!!
ik heb die speedfan nog niet gedownload maar daar zal het ni aan liggen.... (pc te warm is het dus ni) want ik hoor die beeps in mijn koptelefoon

heb virusgescanned, niks helpt
het ligt niet aan TS2...
het ligt ook niet aan mirc
:\

troid

Legacy Member
Carrotman zei:
pffffff, ik krijg nog steeds BIEPS!!
ik heb die speedfan nog niet gedownload maar daar zal het ni aan liggen.... (pc te warm is het dus ni) want ik hoor die beeps in mijn koptelefoon

heb virusgescanned, niks helpt
het ligt niet aan TS2...
het ligt ook niet aan mirc
:\

Geluidskaart defect?
Het is normaal gezien geen code gegeven door het moederbord, want dat geluid komt niet uit de boxen

Carrotman

Legacy Member
ok, 4 a 5 maal geviruscanned... virussen gevonden maar kon ze niet "healen" :ironic:
daarna spyware dinge geinstalleerd, alle spyware gedelete en windows update gedaan
kheb nog steeds die biep, maar minder als daarstraks (middag, avond) en het is nu 03:40 :p dusja, ik weet het echt nimeer :sad:

vinteg

Legacy Member
zeker da het ni van u toetsenbord is omda ge te veel toetsen indrukt

Carrotman

Legacy Member
vinteg zei:
zeker da het ni van u toetsenbord is omda ge te veel toetsen indrukt
nee, want da heb ik gistere getest, en da komt uit mijne pc zelf, en als ik zo nen biep krijg (terwijl ik speel) dan ist via mijne koptelefoon

***ARF***

Legacy Member
Block zei:
die tuutkes zijn een soort morse code lang kort lang...

eens opschrijven en in het boekje van uw mobo zien.

temperatuur kan je makkelijk controleren met het programma speedfan

ge bedoelt het goed maar ge legt het verkeerd uit.
morse is door middel van korte en lange signalen woorden letters voremen (die op hun manier woorden vormen, zinnen, tekst:))

de biepen die u mobo maakt zijn gewoon code's
bv 3*lang is graka da ni insteekt ofzo
maar tis in ieder geval geen morse :D

De Jos

Legacy Member
Block zei:
die tuutkes zijn een soort morse code lang kort lang...

eens opschrijven en in het boekje van uw mobo zien.

temperatuur kan je makkelijk controleren met het programma speedfan

Morse is dat niet maar een mobo kan via die interne speaker geluiden maken die duiden op een fout -> naargelang de fout een bijhorend geluid/beep.

Carrotman

Legacy Member
mja ik krijg het ALTIJD in-game, en er komt nooit een fout op ofzo :s

citrofenwick

Legacy Member
metreox zei:
Geluidskaart defect?
Het is normaal gezien geen code gegeven door het moederbord, want dat geluid komt niet uit de boxen
klopt niet
in mijn eerste case was de beeper niet goe aangesloten en kwam der ook een biep langs men speakers
nu met andere case gaat de beeper wel en stuurt em het langst men internal speaker


:offtopic:
weet der niemand hoe et komt dat mijn pc ook blijft altijd peepen en toch werkt :crazy:

warface

Legacy Member
Volgens mij heeft iemand bij u aan de power settings gedaan :D
Mss heeft iemand daar bezig geweest? Kijk bios... daar staan alarm temp ect....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan