Sovereign
Legacy Member
Hallo allemaal
Ik zit met een bizar probleem dat nu al enkele maanden aan de gang is. Als ik mijn computer de avond ervoor in slaapstand zet, wat vaak gebeurt, dan spring hij af en toe ergens in de nacht vanzelf op.
De eerste keer dat dit voorviel, dacht ik gewoon dat ik mijn computer was vergeten uit te schakelen. De tweede keer, enkele weken daarna, was ik toch zeker dat ik hem niet had laten opstaan. Na de derde keer is het een tijd goed gegaan tot vandaag. Ik werd 's morgens wakker en het was weer van hetzelfde.
De oplossing ligt voorhanden namelijk de computer volledig uitschakelen. Echter ben ik soms zo moe dat ik liever mijn documenten, programma's open laat zodat ik alles nog kan terugvinden. Het is een irritant probleem dat toch op een zekere manier zou moeten opgelost geraken.
Ook is het zo dat ik hier last van heb sinds Windows 7 op m'n rig draai. Op Vista heb ik hier nooit last van gehad, toen stond mijn pc zelfs maanden enkel in slaapstand zonder problemen (And no way I'm going back
).
Zijn hier mensen die weten hoe ik dit kan voorkomen? Oplossingen/andere verhalen zijn altijd welkom!
Ik zit met een bizar probleem dat nu al enkele maanden aan de gang is. Als ik mijn computer de avond ervoor in slaapstand zet, wat vaak gebeurt, dan spring hij af en toe ergens in de nacht vanzelf op.
De eerste keer dat dit voorviel, dacht ik gewoon dat ik mijn computer was vergeten uit te schakelen. De tweede keer, enkele weken daarna, was ik toch zeker dat ik hem niet had laten opstaan. Na de derde keer is het een tijd goed gegaan tot vandaag. Ik werd 's morgens wakker en het was weer van hetzelfde.
De oplossing ligt voorhanden namelijk de computer volledig uitschakelen. Echter ben ik soms zo moe dat ik liever mijn documenten, programma's open laat zodat ik alles nog kan terugvinden. Het is een irritant probleem dat toch op een zekere manier zou moeten opgelost geraken.
Ook is het zo dat ik hier last van heb sinds Windows 7 op m'n rig draai. Op Vista heb ik hier nooit last van gehad, toen stond mijn pc zelfs maanden enkel in slaapstand zonder problemen (And no way I'm going back
).Zijn hier mensen die weten hoe ik dit kan voorkomen? Oplossingen/andere verhalen zijn altijd welkom!