Syphon
Legacy Member
Vriend zijn pc (van compaq) werkt niet meer
Bij het opstarten krijg ik eerst logo van compac
en stelt hij de vraag om in veilige modus, ... optestarten
niets werkt. wat ik ook kies, ik krijg altijd een zwart scherm met een streepke
in linksbove, het lijkt dat hij laad maar blijft op zwart scherm hangen, hoe lang ik ook wacht.
Enig idee wat de oorzaak kan zijn?
HD had hij eerst aan mij gegeven, die had ik geformateerd.
had die als slave op mijn pc gehangen en in windows zag ik
dat die files die op zijn HD stonden kapot ware, allemaal raar tekens.
Maar probleem bleef toen hij die terug op zijn pc had aangesloten.
Nu heb ik zijn pc hier bij mij staan.
Maar een oorzaak zie ik niet direct
Bij het opstarten krijg ik eerst logo van compac
en stelt hij de vraag om in veilige modus, ... optestarten
niets werkt. wat ik ook kies, ik krijg altijd een zwart scherm met een streepke
in linksbove, het lijkt dat hij laad maar blijft op zwart scherm hangen, hoe lang ik ook wacht.
Enig idee wat de oorzaak kan zijn?
HD had hij eerst aan mij gegeven, die had ik geformateerd.
had die als slave op mijn pc gehangen en in windows zag ik
dat die files die op zijn HD stonden kapot ware, allemaal raar tekens.
Maar probleem bleef toen hij die terug op zijn pc had aangesloten.
Nu heb ik zijn pc hier bij mij staan.
Maar een oorzaak zie ik niet direct