SoulBeat
Legacy Member
Hallo,
vandaag wou ik wat ram in mijn pc bijsteken omdat mijn broer's oude pc sinds enkel dagen niet meer werkt. Ik wou de 512mb ram gebruiken voor mijn pc maar blijkbaar was deze van een ander formaat dan die in mijn pc, om er zeker van te zijn haalde ik er 1 van mijn latjes uit en stak het er daarna weer in.
Nadat ik mijn pc had toegevezen startte hij niet meer op.
Hij maakt nog geluid maar er komt niets op het beeldscherm.
Heb ik iets verkeerds gedaan of iets kapotgemaakt?
Misschien handig om te weten, de dvd-speler gaat nog open en toe.
Hopelijk kan iemand me helpen

vandaag wou ik wat ram in mijn pc bijsteken omdat mijn broer's oude pc sinds enkel dagen niet meer werkt. Ik wou de 512mb ram gebruiken voor mijn pc maar blijkbaar was deze van een ander formaat dan die in mijn pc, om er zeker van te zijn haalde ik er 1 van mijn latjes uit en stak het er daarna weer in.
Nadat ik mijn pc had toegevezen startte hij niet meer op.
Hij maakt nog geluid maar er komt niets op het beeldscherm.
Heb ik iets verkeerds gedaan of iets kapotgemaakt?

Misschien handig om te weten, de dvd-speler gaat nog open en toe.
Hopelijk kan iemand me helpen

