HalaMadrid
Legacy Member
Hallo,
Ik duwde op de power knop van mijn pc, ging effe weg en kwam terug maar de pc lag af. ?? vond ik al heel raar.
Ik probeerde nog eens en geen reactie, het was net of je een auto wilde starten maar hij viel weer stil.
Ik heb het systeem zoals je hieronder in mijn handtekening ziet. Wel heb ik een onboard videokaart en heb ik al een paar keer gehad dat mijn scherm volledig wit, of zwart, of een ander kleur werd en vast liep. Dan moest ik rebooten. Ik denk wel dat het er iets mee te maken heeft.
Wat kan ik doen?
Ik duwde op de power knop van mijn pc, ging effe weg en kwam terug maar de pc lag af. ?? vond ik al heel raar.
Ik probeerde nog eens en geen reactie, het was net of je een auto wilde starten maar hij viel weer stil.
Ik heb het systeem zoals je hieronder in mijn handtekening ziet. Wel heb ik een onboard videokaart en heb ik al een paar keer gehad dat mijn scherm volledig wit, of zwart, of een ander kleur werd en vast liep. Dan moest ik rebooten. Ik denk wel dat het er iets mee te maken heeft.
Wat kan ik doen?