Archief - pc reboot ???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

matthias

Legacy Member
ok
ik heb sins vandaag een nieuwe video kaart (een 6600GT van XfX)
dus ik installeerde alles ...
dan probeerde ik need for speed underground 2 te spelen om eens te kijken wat mijn kaartje kan
en wat doet men pc na een 10 tal seconden ?
HIJ REBOOT !!!!!
wat moet ik nu doen :sad:

alvast bedankt
matthias
:bow: :bow: :bow:

Psychodweep

Legacy Member
Nieuwste drivers installeren ?
bios mobo upgraden ?

matthias

Legacy Member
die drivers heb ik geinstalleerd van het cd'tje dat erbij zat
en hoe grade ik mijn bios mobo up ?????

nTFs

Legacy Member
matthias zei:
die drivers heb ik geinstalleerd van het cd'tje dat erbij zat
en hoe grade ik mijn bios mobo up ?????

ne goeien tip :
as ge van bios flashen ni veel kent blijf er maar vanaf.

Psychodweep

Legacy Member
matthias zei:
die drivers heb ik geinstalleerd van het cd'tje dat erbij zat
en hoe grade ik mijn bios mobo up ?????

Nie van het ceedeetje, de nieuwste van de nvidia.com site.

matthias

Legacy Member
ok heb ik nu ook al gedaan maar werkt nog steeds niet !!

ComputerVISTA

Legacy Member
ik zou zeggen schuif er is een nieuwe win xp over zet alle nieuwste drivers van't net erop en probeer dan nog is.

matthias

Legacy Member
is er geen andere oplossing want ik heb geen cdtjes van win xp :x
maar in het boekje stond ook bij troubles : the pc will freeze when i operate some 3D games
dan stond er als oplossing : due the update of your drivers, it might not be compatible whit some games, please dowloud the right drivers


MAAR WELKE DRIVERS MOET IK DAN DLLEN ???

Psychodweep

Legacy Member
Heb je al andere games getest ?
Misschien is je voeding te zwak ?
Misschien is de kaart kapot ?

matthias

Legacy Member
Psychodweep zei:
Heb je al andere games getest ?
Misschien is je voeding te zwak ?
Misschien is de kaart kapot ?
ik heb nu daarjuist ook half life 2 geprobeert
de eerste 5 min ging alles vlot maar dan reboote hij ook
hoeveel zou men voeding moette zijn meschien ?

matthias

Legacy Member
hoe hoog zou de temp mogen zijn als ik gewoon op et net wa surf ???

Psychodweep

Legacy Member
temp van wat ?
De temp van cpu ?
Welke cpu heb je ?
Temp van graka zou laag genoeg moeten zijn hoor.
Misschien je volledige pc config geven van top tot teen ?

spetznas

Legacy Member
Hangt er van af welk systeem(processor) je hebt. Post je systeem specs eens.
De ene processor loopt al wat warmer dan de andere. Als je gewoon op het net zit, zal dat iets van een 40-45° kunnen zijn.

matthias

Legacy Member
dit zijn mijn specs

cpu: intel pentium 4 2.40GHz (codename northwood)

moederbord: compaq
model: 0804h

DDR-SDRAM 512 Mb

kaart:XFX NVIDIA geforce 6600 GT

matthias

Legacy Member
Sensor Properties:
Sensor Type Analog Devices ADM1027 (SMBus 2Eh)
Motherboard Name Compaq Evo D310 / D510

Temperatures:
Motherboard 28 °C (82 °F)
CPU 33 °C (91 °F)
Seagate ST380021A 31 °C (88 °F)

Voltage Values:
CPU Core 1.48 V
+2.5 V 2.51 V
+3.3 V 3.28 V
+5 V 5.10 V
+12 V 11.94 V
Debug Info V C1 7E BF C4 BF 80 1C 21

spetznas

Legacy Member
Zijn goede temps, daar zal het dus al niet aan liggen.
Doe eens de benchmarks en check dan de senors nog eens, maar daar zal het normaal niet aan liggen.

Probeer anders deze drivers eens: http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_66.93
!!!Wel je vorige drivers eerst uninstallen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan