matthias
Legacy Member
ok
ik heb sins vandaag een nieuwe video kaart (een 6600GT van XfX)
dus ik installeerde alles ...
dan probeerde ik need for speed underground 2 te spelen om eens te kijken wat mijn kaartje kan
en wat doet men pc na een 10 tal seconden ?
HIJ REBOOT !!!!!
wat moet ik nu doen
ad:
alvast bedankt
matthias

ik heb sins vandaag een nieuwe video kaart (een 6600GT van XfX)
dus ik installeerde alles ...
dan probeerde ik need for speed underground 2 te spelen om eens te kijken wat mijn kaartje kan
en wat doet men pc na een 10 tal seconden ?
HIJ REBOOT !!!!!
wat moet ik nu doen
ad: alvast bedankt
matthias


