iLu_RoX
Legacy Member
Dus mijn gf haar pc doet raar .
Het volgende . Ze start de pc op alles ok . Als ze dit een volgende keer doet krijgt ze geen beeld . Er is een onboard vga en een PCI dus als ik deze switch van plaats schiet het scherm in gang .
Hij doet het als hij opstart in de onboard of als het opstart in de PCI .
Dacht eerst aan software probs maar het was toch eens tijd voor een format en heb ik deze gedaan maar niks is opgelost .
Iemand die weet wat er zou mankeren ?
Greetz
Het volgende . Ze start de pc op alles ok . Als ze dit een volgende keer doet krijgt ze geen beeld . Er is een onboard vga en een PCI dus als ik deze switch van plaats schiet het scherm in gang .
Hij doet het als hij opstart in de onboard of als het opstart in de PCI .
Dacht eerst aan software probs maar het was toch eens tijd voor een format en heb ik deze gedaan maar niks is opgelost .
Iemand die weet wat er zou mankeren ?
Greetz