/LeXuS\
Legacy Member
Mijn pc loopt al weken fout, een gloednieuw machien van veel geld waarvan ik alles zelf in elkaar gestoken heb. Daarna mooi windows geïnstalleert en vanaf toen (een goei maand geleden) zijn de problemen begonnen en nooit gestopt.. Van virussen tot hackers tot vastlopen... Zelfs nog na 3 format's..
Nu ga ik jullie niet opzadelen met al de problemen want die zijn toch hopeloos maar wel met hegene ik daarjuist tegenkwam. PC liep vast, ik start opnieuw op en mijn geluid is ENORM traag... Nu na 3 reboots nog altijd? WAT kan ik daar nu in godsenaam aan doen? Alle instellingen zijn goe en daarvoor ging et nog goed?
Ik ben echt hopeloos aan het worden en soms begint het echt over te koken. Iemand hiermee hulp.?
Nu ga ik jullie niet opzadelen met al de problemen want die zijn toch hopeloos maar wel met hegene ik daarjuist tegenkwam. PC liep vast, ik start opnieuw op en mijn geluid is ENORM traag... Nu na 3 reboots nog altijd? WAT kan ik daar nu in godsenaam aan doen? Alle instellingen zijn goe en daarvoor ging et nog goed?
Ik ben echt hopeloos aan het worden en soms begint het echt over te koken. Iemand hiermee hulp.?
$


Tis echt zo massas traag in slow motion...
