Archief - pc hangt gewoon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

breez

Legacy Member
heb hier pc staan van iemand en is echt vreemd probleem

als je twee minuten bezig bent in word aant typen of op internet bezig-> crash (gewoon muis zit vast en ge kunt nix meer doen, alleen nog de power knop 5 sec. ingedrukt houden)

AMD XP 1800+
sis moederbord (vga onboard)
256ram
winxp sp2

het ligt alleszins niet aan de temps want die zijn rond de 35°

Davion

Legacy Member
Snelste oplossing gaat een Format zijn en de laatste nieuwe SiS drivers en graak drivers downloaden.., anders kunde zondert format ook eerst proberen met die drivers te veranderen :)

CyberXorpion

Legacy Member
Aangezien win xp toch tamelijk stabiel is in vergelijking met de andere windozen, lijkt het me het meest logiscshe dat je een of ander (of meerdere) spyware of virus programmas laat staan. Aangezien je pc zo vlug crasht lijkt het me het slimst te formateren inderdaad...

Exit

Legacy Member
kijk of dit ook voorkomt in veilige mode, dan schakelt ge drivers en spyware uit ...

scan daar op spyware/virussen, verander drivers ...

breez

Legacy Member
in veilige modus heb ik het probleem precies nie

er staat nix van virussen of spyware op daar ben ik zeker van, het enige dat er op staat is office en msn

kheb de sis drivers al es ge-uninstalled en kheb een 3dkaart in de agp poort gestoken ipv onboard vga maar dat helpt ook niet

-Infinity-

Legacy Member
Check uw kabels in uw case als die tegoei insteken, en niet te hard aangetrokken zijn van voeding naar HD...

breez

Legacy Member
kabels gecheckt enzo, helpt niets

zou het kunnen liggen aan een slechte voeding? hoe kan ik da nakijken?

btw als ik hem een half uur toast werkt ie perfect maar vanaf dak in word aant typen ben ist van dat (kheb word al opnieuw geinstalleerd en zelfs als oudere versie geinstalled)
ook al SP2 afgesmeten helpt ook niet

memtest86 ook al 2x gedaan en geen fouten...

nog suggesties?

xyus89

Legacy Member
hmmzzz Breezie,

Ik heb een sterk voorgevoel dat er een fatal error is opgedoken in u OS (win xp dus), dus dat u pc gewoon een fout tegen komt en dat helemaal blijft freezen.

de enigste en beste oplossing is gewoon format doen.

of ge kunt programma's uninstallen wat ge onlangs hebt geinstalleerd maar als ge zo goed als nix hebt geinstalled... tjah format.

Install es win 98 fzo miss dat dit helpt.

Xyus

Davion

Legacy Member
xyus89 zei:
Install es win 98 fzo miss dat dit helpt.


LOOOOOOOL, en nog meer fatal errors op zen nek halen zeker ?

:rofl::rofl:

OnT: Ik zou met die SiS drivers eens spelen, hun chipsetdrivers zijn verre van de stabielste en ik denk dat daar u probleem zit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan