Archief - PC Freeze

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fordjah

Legacy Member
Originally posted by S-Bolt--
hij kan er ni tegen dak zijn sexuele verleidingen ni beantwoorde op laatste clanmeeting, hij wilt niet begrijpen dzt mijn voorkeur naar het vrouwelijk geslacht gaat -_-


arme fordje, trauma en frustraties top

:sad:

no dod for you anymore biatch :tongue: :lol:

fordjah

Legacy Member
Originally posted by [BAT] Brambo
waauw daar issem mee geholpen :ironic:

zo'n reacties kune beter late ze :naughty:

sorry :) ken die kerel die steekt mij tegen op irc :p

MasterOfTerror

Legacy Member
euh staat er niets in de forum regels over onzinnige reply's ?!? :eek:

anyway s-bolt , heb je al enige tests gedaan ?

Bolteh

Legacy Member
kvinner gene :s

alleen ram test, mor die wilt glijk ni werke (iets van of diskette zette, rebooten, mor da doet glijk niks)


ik heb een klein voorgevoel da het een prob is me hd, kan iemand mij een goei hd test noemen?

maybe ene moederbord/cpu test ook :s


zou extreem veel helpen :s

Bramboogie

Legacy Member
ik gok op een ram-probleem

maar download es sysoft sandra en laat die es alles één voor één stressen, dan ziede wel of em daar ergens vastloopt

een scandisk waar em het hele surface overloopt op zoek naar fouten kan ook helpen

welke onderdelen zitten der allemaal in?
wa een voeding hebde?

Bolteh

Legacy Member
voeding ligget zeker ni aan, das een 4w chieftech, en khad die probs al lang voor ik die voeding had


ff due sandra probere dan :O

Bolteh

Legacy Member
voord de rest:

p4 2.0gig
256 ddr ram
nvidia geforce4 ti4200
onboard sound
onboard lan (disabled)
2 netwerk kaarten (1 gebruikt, andere vrij)
hd van 70 gig (2 partities: 60gig en 10 gig)
dvd rom
cd writer
diskette station :s
chieftech voeding 400watt
4 usb poorten (2 usb2)

das zowa alles wak er van ken :s

[BAT] Brambo

Legacy Member
Originally posted by S-Bolt--
kvinner gene :s

alleen ram test, mor die wilt glijk ni werke (iets van of diskette zette, rebooten, mor da doet glijk niks)


ik heb een klein voorgevoel da het een prob is me hd, kan iemand mij een goei hd test noemen?

maybe ene moederbord/cpu test ook :s


zou extreem veel helpen :s

sta in uw bios als first boot device uw diskettestation ? anders gaat da idd ni veel kunnen doen ;)

kr15t0f

Legacy Member
is uw voeding stabiel, hoeveel wat?
Als uw 12v ergens rond 11v ligt ofzo (overdreve) gaat uw pc ook nie stabiel zijn he.

Bolteh

Legacy Member
ok, i heb alles wa er te stresse valt gestressed me dien sandra... niks van foute... allemaal succesvol afgerond

nu es scandisk en graka testen :s

Bolteh

Legacy Member
graka getest, doet ook niks :O


begin te denken da het effectief wel die voeding is ofzo.. en tis nog mor een "nieuwe" 7 maand oud ofzo :s)

Xsaron

Legacy Member
Het kan ook zijn dat er een conflict is tussen enkele stuurprogramma's. Ik zou dit zeker eens nakijken of dat alle hardware/software wel degelijk werkt (allez, normaal werkt zalk zeggen, want windows 98 bv. da werkt nooit ni degelijk, mss ter uitzondering wel eens :D )

Bolteh

Legacy Member
awel... ik heb onlangs die omegadrivers over de nvidia gezet (da moest zo zeiden ze, dus doenk da mor) mor die werkten nie echt naar bekoren, dus hebbek die gedelete, sindsdien zen die freezes meer frequent gebeurd... nu es alles van drivers gedelete in veilige modus en alles uninstalled enzo en dan de laatste detonators (niet forware :s) geinstalleerd


sindsdien ni echt gecrasht :s

lets hope it stays this way

Bolteh

Legacy Member
nope, werkt ni :S

heb wel gezien da men cpu op 64°c draait als ik games aant spelen zen :S

BraveHeart

Legacy Member
Originally posted by S-Bolt--
nope, werkt ni :S

heb wel gezien da men cpu op 64°c draait als ik games aant spelen zen :S

64°c :eek:

Is dat niet wat veel van het goede ?

Niet dat ik zo een beest van een CPU heb een AMD Athlon 1800+.
Deze draait max 52°c stressed al hoewel dat ook al niet langer meer voorkomt, ik geraak gewoon niet boven de 49°c .

Bolteh

Legacy Member
mja, volgens mij zen die temps verkeerd :O


er staat eir nen ventilator (eentje da wij gebruike om ons af te koele) op maybe 3 cm van de mobo te draaie.. en da blijft zo hoog :S

apriliars50

Legacy Member
Originally posted by S-Bolt--
hij kan er ni tegen dak zijn sexuele verleidingen ni beantwoorde op laatste clanmeeting, hij wilt niet begrijpen dzt mijn voorkeur naar het vrouwelijk geslacht gaat -_-


arme fordje, trauma en frustraties top

LoL :rofl: :lol:

Bolteh

Legacy Member
ok: het is dus zeker en vast niet de temp de em late freezen..

dernet tijdens het spelen constant de temps in het oog gehoude, en die waren: hd 42°c, cpu: 36°c, systeem: 34°c, power: 34°c



de freez kwam toen ik alt+tab dee tss gunbound (spel) en mirc :s

kr15t0f

Legacy Member
krijgt ge dan ook dat uw speakers (of speaker in case) lawaai maken? Ik krijg dit namelijk ook vaak tijdens ALT+TAB. maar dan moet ik ff 2 seconden wachten en pc gaat voort.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan