vraaget aan die mannen op de lan... of bel een helpdesk eh als het zoooo dringend is. Dit is ier ook maar een forum eh niet een helpdesk, hier helpen mensen elkaar uit vrije wil wanneer ze een probleem zien staan, er is geen garantie op een antwoord binnen de 5min.
geduld is een mooie deugt mijn beste...
trouwens je doet me denken aan mijn neef van 13 als ik binnen de minuut niet antwoord is em ook vies en ongeduldig
p.s. geef ook eens wa meer uitleg en meer gegevens, met mijn pc valt uit weten wij ook niet veel meer ze... maar als u pc uitvalt, zomaar, kan het 2 dingen zijn waar ik aan denk: ofwel grafische kaart ofwel voeding maar ja kan ook zijn te hoog overclocked?