sami_gg
Legacy Member
Hey,Kwil zelf ne pc bouwen voor sgool en game gebruik.. .
De pc zou toch een 3a4 jaartjes mee moeten gaan.
Kspeel alleen cs dus ik denk dat da wel zal lukken?
Ik ken er ni zo veel van dus drm vraag ik of jullie tips kunnen geve van wat voor proccesor, proccesor-koeler, ... ik het best ervoor zou kunne gebruiken.
Kheb ongeveer 1100euro als budget voor de toren.
De sgerm, boxen, toetsebord en muis heb k dus al.. .
Alvast bedankt.. .
De pc zou toch een 3a4 jaartjes mee moeten gaan.
Kspeel alleen cs dus ik denk dat da wel zal lukken?
Ik ken er ni zo veel van dus drm vraag ik of jullie tips kunnen geve van wat voor proccesor, proccesor-koeler, ... ik het best ervoor zou kunne gebruiken.
Kheb ongeveer 1100euro als budget voor de toren.
De sgerm, boxen, toetsebord en muis heb k dus al.. .
Alvast bedankt.. .