Fugi^
Legacy Member
Hey,
Na 10min in windows gezeten te hebben, boot pc vanzelf of freezed die.
Hij start dan welweer op en zo, ma dan heb ik 2 minute om iets te doen en boot/freeze die weer. Dat doe ie constant.
Soms hoor ik ook als ik pc reset een lange biep. Dan moet ik hem uitzetten.
Dan heb ik maar geformateerd. Windows XP pro opnieuw geinstalleerd. Maar het probleem blijft zich voordoen.
Temp cpu 41°C
Hoe los ik dit probleem op?
Merci
Fugi
Na 10min in windows gezeten te hebben, boot pc vanzelf of freezed die.
Hij start dan welweer op en zo, ma dan heb ik 2 minute om iets te doen en boot/freeze die weer. Dat doe ie constant.
Soms hoor ik ook als ik pc reset een lange biep. Dan moet ik hem uitzetten.
Dan heb ik maar geformateerd. Windows XP pro opnieuw geinstalleerd. Maar het probleem blijft zich voordoen.
Temp cpu 41°C
Hoe los ik dit probleem op?
Merci
Fugi
)