the_fonny
Legacy Member
ik heb een probleemke:
kheb een nieuw pc'ke gekocht en ik steek alles in een
en wil XP installeren alles goed en wel, formateer de schijf
om partitie te maken...
melding: de schijf is beschadigd of niet goed aangesloten
ik kijk alles een na (blijkt in orde)
start terug op...
fout bij het starten van het systeem komt er op
voor de rest kan ik nix doen
pc: gigabyte 8IP 775G
P4 3.0Ghz
512 DDR400
GeForce 6800GT
Audigy 2 ZS
maxtor diamondmax plus 9
weet er iemand raad? :doh:
kheb een nieuw pc'ke gekocht en ik steek alles in een
en wil XP installeren alles goed en wel, formateer de schijf
om partitie te maken...
melding: de schijf is beschadigd of niet goed aangesloten
ik kijk alles een na (blijkt in orde)
start terug op...
fout bij het starten van het systeem komt er op
voor de rest kan ik nix doen
pc: gigabyte 8IP 775G
P4 3.0Ghz
512 DDR400
GeForce 6800GT
Audigy 2 ZS
maxtor diamondmax plus 9
weet er iemand raad? :doh:
