Frado2005
Legacy Member
Zowel gisteren tijdens het spelen van een game, als vanmorgen bij idle blokkeerde mijn pc opeens.
Tijdens de game freezede mijn beeld gewoon. Als ik op ctrl alt del duwde zag ik een kopie van mijne 2e monitor op mijn 1e monitor, maar met foute kleuren.
Vanochtend toen hij idlede zag ik gewoon een blauw scherm op de main monitor, en een paars sscherm op de 2e(stond nog niet aan).
Hoe kan ik te weten komen of dit iets hardware matig is? Heb zojuist Everest es gerunned en alles qua temperaturen zat wel goed.
Tijdens de game freezede mijn beeld gewoon. Als ik op ctrl alt del duwde zag ik een kopie van mijne 2e monitor op mijn 1e monitor, maar met foute kleuren.
Vanochtend toen hij idlede zag ik gewoon een blauw scherm op de main monitor, en een paars sscherm op de 2e(stond nog niet aan).
Hoe kan ik te weten komen of dit iets hardware matig is? Heb zojuist Everest es gerunned en alles qua temperaturen zat wel goed.