tis een pentium4 prescott met een multie van 15 en hoe doe je dat async draaien heb timings al op het loste gezet en 3volt gegeven maar blijft het zelfde ram kan gewoon nie mee of is het nu cpu kzal het nog wel zien ben toch van plan om g.skill ram te kopen pc4800 da zijn toch goede hee