dawnzolino
Legacy Member
ik heb hier in een oud systeempje een geforce2 GTS winfast pro 64mb steke... eentje van leadteck
ik heb em zitte overclocken via "rivatuner"
standaar clocks : 200/401
overclocked : 229/430
ni echt veel ma kmerkt wel prestatieverschil
maar als ik em opnieuw boot dan staan de clocks trug standaard... hoe komt dat?
dan hebbek et via men nvidia driver geprobeerd opnieuw eve hoge clocks en dan geboot en dan weer van hetzelfde.
ik heb nochtans op "apply clocks" geduuwd ... kan iemand me raad geven??
ah ja hoever kan ik gaan met dat kaartje
ik heb em zitte overclocken via "rivatuner"
standaar clocks : 200/401
overclocked : 229/430
ni echt veel ma kmerkt wel prestatieverschil
maar als ik em opnieuw boot dan staan de clocks trug standaard... hoe komt dat?
dan hebbek et via men nvidia driver geprobeerd opnieuw eve hoge clocks en dan geboot en dan weer van hetzelfde.
ik heb nochtans op "apply clocks" geduuwd ... kan iemand me raad geven??
ah ja hoever kan ik gaan met dat kaartje
