Th3 gR45mu5
Legacy Member
ik heb een 9600PRO van Radeon met 256Mb geheugen.
de settings waren standaard voor de core: 398; en voor Memory 203 (bij ati tool)
mijn vraag is nu hoever ik de ram kan overclocken want dat weet ik eigenlijk niet echt.
mijn settings bij ati tool staan nu op: core: 440 ; memory: 208
heb geen koeling op mijn ram staan, wel een vga silencer van artic op mijn GPU.
Dus mijn vraag is als ik mijn ramsnelheid kan opvoeren zonder een koelvin bij te plaatsen??
de settings waren standaard voor de core: 398; en voor Memory 203 (bij ati tool)
mijn vraag is nu hoever ik de ram kan overclocken want dat weet ik eigenlijk niet echt.
mijn settings bij ati tool staan nu op: core: 440 ; memory: 208
heb geen koeling op mijn ram staan, wel een vga silencer van artic op mijn GPU.
Dus mijn vraag is als ik mijn ramsnelheid kan opvoeren zonder een koelvin bij te plaatsen??




:applause: