blind_ripper
Legacy Member
ik heb nu een nieuwe cooler voor cpu gekocht tis een Zalman CNPS7000A-CU
nu men idle temps zijn rond de 43°c zonder oc en vcore verhogenik haalde vroeger 3.8ghz een keer met stock maar die heeft het begeven samen met moederbord heb nu een tweede ik graak niet aan 3.3ghz maar er is zon pinnetje van cpu geplooit maar de man van de winkel zij dat geen kwaat kan en ik die ook niet gebruik dus die is nu nog azo heb al vcore verhoogt helpt niet blijft 3.3ghz ??? hoe komt dis specs zie sig
nu men idle temps zijn rond de 43°c zonder oc en vcore verhogenik haalde vroeger 3.8ghz een keer met stock maar die heeft het begeven samen met moederbord heb nu een tweede ik graak niet aan 3.3ghz maar er is zon pinnetje van cpu geplooit maar de man van de winkel zij dat geen kwaat kan en ik die ook niet gebruik dus die is nu nog azo heb al vcore verhoogt helpt niet blijft 3.3ghz ??? hoe komt dis specs zie sig

heb dan cpu er weer in gestoken die draait perfect dus geen klagen maar kan wel niet meer overclocken gaat meschien tot 3.2ghz max den ik dus da pinneke was dus voor de overclocken of zo iets