tergemble
Legacy Member
hey,
awel se ik heb hier een pentium 2 en een moederbord met onboard sound , lan en vga . daarbij 2 *64 sdram en HDD van 10 gb
alles gechecked, dubbelchecked en ja , zelf triplechecked maar uiteindelijk krijg ik geen beeld (no signal) op mijn monitor
wat ik heb geprobeerd:
- 2 verschillende monitors
-allerlei verschillende combinaties van de ramlatjes op verschillende plaatsen
-ander pci-videokaart
-cpu uitgetrokken en stof erafgeblazen
-clear cmos (jumpers verplaatst 5-10 sec EN is met alle jumpers om het moederbord geprutst
-bootflopy
-batterijke op mobo vervangen
deze pc werkte 1 jaar geleden nog, totdat ik Windows xp erop had geinstalleerd (spijtig, ja ik weet het beter Linux ma ja toen wist'k het nog nie)
geen geluidsignalen , alleen gekraaak van de HDD zoals het vroeger te horen was ,normaal dus
al bij al geen signaal naar de monitor
awel se ik heb hier een pentium 2 en een moederbord met onboard sound , lan en vga . daarbij 2 *64 sdram en HDD van 10 gb
alles gechecked, dubbelchecked en ja , zelf triplechecked maar uiteindelijk krijg ik geen beeld (no signal) op mijn monitor
wat ik heb geprobeerd:
- 2 verschillende monitors
-allerlei verschillende combinaties van de ramlatjes op verschillende plaatsen
-ander pci-videokaart
-cpu uitgetrokken en stof erafgeblazen
-clear cmos (jumpers verplaatst 5-10 sec EN is met alle jumpers om het moederbord geprutst
-bootflopy
-batterijke op mobo vervangen
deze pc werkte 1 jaar geleden nog, totdat ik Windows xp erop had geinstalleerd (spijtig, ja ik weet het beter Linux ma ja toen wist'k het nog nie)
geen geluidsignalen , alleen gekraaak van de HDD zoals het vroeger te horen was ,normaal dus
al bij al geen signaal naar de monitor

)