zeroi
Legacy Member
Hey,
Ik kwam daarjuist net thuis van de winkel, stak de laatste onderdelen erin, en starte pc op.
Maar er komt juist het scherm van het mobo met onderaan, pres DEL for setup.
Dan doet hij niks meer, het scherm blijft gewoon hangen. Als ik in het begin op DEL duwt, zegt hij entering setup, en dan blijft hij ook gewoon hangen.
Specs:
Asus A8N-SLI Deluxe
AMD 64 3000+ (939)
xp-120 met papst 120mm
xfx 6600gt pci-e (1x)
maxtor 80gb (ide master)
maxtor 200gb (ide slave)
maxtor 120gb (sata)
En mijn oude ram, aangezien ik nog niet genoeg geld heb voor nieuwe ram, mijn oude ram uit mijn P4.
4*256mb PC2700 (333mhz) apacer
Ik denk dat het hier aan ligt, maar het moederbord zou pc 2700 moeten ondersteunen. Ik heb dit eerst met alle 4 geprobeerd, dan enkel met 2 double side, en ook met de 2 single side rams. En ze steken juist voor dual channel, heb ze is anders gestoken en toen gaf hij paar biepen.
Nu biept hij dus 1 maal, geeft nergens fout, maar blijft gewoon hangen.

Ik kwam daarjuist net thuis van de winkel, stak de laatste onderdelen erin, en starte pc op.
Maar er komt juist het scherm van het mobo met onderaan, pres DEL for setup.
Dan doet hij niks meer, het scherm blijft gewoon hangen. Als ik in het begin op DEL duwt, zegt hij entering setup, en dan blijft hij ook gewoon hangen.
Specs:
Asus A8N-SLI Deluxe
AMD 64 3000+ (939)
xp-120 met papst 120mm
xfx 6600gt pci-e (1x)
maxtor 80gb (ide master)
maxtor 200gb (ide slave)
maxtor 120gb (sata)
En mijn oude ram, aangezien ik nog niet genoeg geld heb voor nieuwe ram, mijn oude ram uit mijn P4.
4*256mb PC2700 (333mhz) apacer
Ik denk dat het hier aan ligt, maar het moederbord zou pc 2700 moeten ondersteunen. Ik heb dit eerst met alle 4 geprobeerd, dan enkel met 2 double side, en ook met de 2 single side rams. En ze steken juist voor dual channel, heb ze is anders gestoken en toen gaf hij paar biepen.
Nu biept hij dus 1 maal, geeft nergens fout, maar blijft gewoon hangen.
