One-t|M@[hINe
Legacy Member
men pc viel altijd uit. het viel op dat da enkel gebeurde als hij een bewerking moest doen => spel opstarten, spel afsluiten. nooit tijdens het spel zelfs(als hij eens nie uitviel bij het opstarten)
ik dacht: oorzaak kan cpu/moederbord/ram zijn
nu, het meest logische was cpu, omdate dat vooral instaat voor de berekeningen, toch?!
toen ik die cpu eraf nam, was da 1 vuile nest geworden.
ik heb gewoon de cpu extra schoongemaakt, en zorgvuldig koelpasta op de core gesmeerd, en een beetje op de koeler zelf.
nu loopt hij perfect stabiel, zelfs bij overclock.
kwou et ier maar ff meedelen, kwestie da er misschien nog mensen zijn met dit probleem, en eventueel mijn oplossing eens kunnen proberen he.
-mvg-
ik dacht: oorzaak kan cpu/moederbord/ram zijn
nu, het meest logische was cpu, omdate dat vooral instaat voor de berekeningen, toch?!
toen ik die cpu eraf nam, was da 1 vuile nest geworden.
ik heb gewoon de cpu extra schoongemaakt, en zorgvuldig koelpasta op de core gesmeerd, en een beetje op de koeler zelf.
nu loopt hij perfect stabiel, zelfs bij overclock.
kwou et ier maar ff meedelen, kwestie da er misschien nog mensen zijn met dit probleem, en eventueel mijn oplossing eens kunnen proberen he.
-mvg-

. Het is maar een tip, maar maakt het forumlezen wel een stuk aangenamer.