Spacewide
Legacy Member
Eindelijk is mijn systeem af -_-" (pc2 sig)
de bedrading zit nog niet op plaats maar kom.
Kennen jullie die Thermaltake v5000 (klik hier)
1) Je ziet die bovenste cooler aan zijpaneel (blaast op cpu)
Is da ni erg? want cpu blaast ook en dus werken ze elkaar tegen?
2) Ik gebruikt EVEREST Pro om mijn pc stats te checken.
Maar AUX is me niet helemaal duidelijk.. kan iemand kort verklaren (geen sound stuff als ik me ni vergis) aldus.. de temps van AUX gaan van 31 °C plots naar 40 als ik iets doen en dan VLAM naar 89°c and i'm like WTF!?
okay hulp waardeer ik wel
de bedrading zit nog niet op plaats maar kom.
Kennen jullie die Thermaltake v5000 (klik hier)
1) Je ziet die bovenste cooler aan zijpaneel (blaast op cpu)
Is da ni erg? want cpu blaast ook en dus werken ze elkaar tegen?
2) Ik gebruikt EVEREST Pro om mijn pc stats te checken.
Maar AUX is me niet helemaal duidelijk.. kan iemand kort verklaren (geen sound stuff als ik me ni vergis) aldus.. de temps van AUX gaan van 31 °C plots naar 40 als ik iets doen en dan VLAM naar 89°c and i'm like WTF!?
okay hulp waardeer ik wel



)