Archief - OC probs Geforce 6600 GT

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eLiXyR

Legacy Member
Yo iedereen



Standaart:

Graka : Leadtek Winfast A6600 GT TDH (agp) 128 mb ddr³
Driver : Standaard
Std : 500/900 MHZ
Temp : 32 ° stressed 35°
Benchmarks: 7200 3Dmarks (2003) :cry: :cry: :cry:

Oc'ed ...

Graka : Leadtek Winfast A 6600 GT TDH (agp) 128 mb ddr³
Driver : Vstudios/MVKTech Xtreme G Quality
Oc'ed: 575/1140 mhz
Temp: 34° Stressed 45-50°
Benchmarks: 8626 .... :sad:

Als ik bove de 50° ga krijg ik artifracts kan iemand mij helpen ( groene en roze vlekken in de muur en zo ) plz? :confused: :cry:


Ik gebruik cool bits ... als oc prog

An!ma

Legacy Member
euhm
kweeni of dagge et beseft é, ma da is wel al ne serieuzen oc zé man (mss is de oc zelfs te hoog -> artifacts, lagere score)

eLiXyR

Legacy Member
An!ma zei:
euhm
kweeni of dagge et beseft é, ma da is wel al ne serieuzen oc zé man (mss is de oc zelfs te hoog -> artifacts, lagere score)

Die temp zou veel hoger moeten kunnen gaan ... oc'ed en nog 34/35° is niks :s

Ik ga voor de 10 000/9500 benchmarks , en ik zal ze halen ook !

jer

Legacy Member
het enige dat ge nog kunt doen is het voltage omhoog doen

bios downen -> aanpassen met nibitor -> op diskette zetten -> installeren en voila

zeroi

Legacy Member
Ik wil ook zo'n temp voor mijn 6600 gt
idle is die 41°, stressed durft die wel 80° worden.
Niet geoc'ed, lijkt me niet aan te raden.

dafila

Legacy Member
Ge zult wel op het max van de core zitte pijsk
en voltage verhoge zal ni helpe, als em nu te weinig volt had dan zou em lockups geve

AsEeL

Legacy Member
WTF 8600 punten voor één 6600GT :woohoo:
Amaai da word 15k op den 2003 met mijn 6600GT in SLI :p

Slayerbe

Legacy Member
ja ik zou da ook wel wille wete voor mijn 6800le
of is da zo'n hardware temp sensor van aerogate enzo

dafila

Legacy Member
Slayerbe zei:
ja ik zou da ook wel wille wete voor mijn 6800le
of is da zo'n hardware temp sensor van aerogate enzo

in je nvidia drivers kan je dat zien... (temperature settings int engels)

xyus89

Legacy Member
hoi!

dus is +- 8000 in 3dmark03 goed voor een 6600GT ?


mvg, xyus

***ARF***

Legacy Member
AsEeL zei:
WTF 8600 punten voor één 6600GT :woohoo:
Amaai da word 15k op den 2003 met mijn 6600GT in SLI :p
beetje nutteloos imho
steek dan liever 1 6800GT die je oc'ed
kost evenveel en dan zit je ook ongeveer aan die score
en binne een jaar steekt ge ne 2de 6800GT

nazaar

Legacy Member
eLiXyR zei:
Yo iedereen



Standaart:

Graka : Leadtek Winfast A6600 GT TDH (agp) 128 mb ddr³
Driver : Standaard
Std : 500/900 MHZ
.......

geef miss ook ne keer uw andere specs (cpu, ram, ...)

Cranox

Legacy Member
Big Taj zei:
en voor ati kaarten? heb een r9700Pro
Geen tempsensor op deze kaart ... , je kan het altijd een nachecken met atitool ( der kunnen fabrikanten zijn die der een tempsensor bijgezet hebben maar ik vrees evoor )

kutteke

Legacy Member
alleen sinds de fx 5900 wasser temp uitlezing als ik me niet vergis (mss 5700 ook :unsure: )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan