Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eniac zei:Kom kom. Hoe groot is de kans dat je hier werkelijk last van gaat hebben?
Wanneer manifesteert het probleem zich? Wat zijn de gevolgen?
-_-"Jry zei:Ik heb ff ne Divx gedaan en da schommelde tussen de 15-25% ...
Da is geen ramp vind ik, ik heb ne 3500+.
Nvm toch leuk om te weten ...

Dus ik zal WMV HD kunnen zien zonder problemen met een GPA Geforce 6800 GT, het hoeft dus geen PCI-E te zijn heh?Fr@gsta zei:Je gaat die zonder probleem kunnen draaien. PCI-Express versie van de 6800GT is volledig operationeel. Misschien wachten tot NF4 dan ...

yeh I know maar door het feit dat ge alleen boven 70% cpu temperature (wat niet meer gezond is) gaat als ge geen echt recent cpu'ke meer hebt.. maar als ge een recente cpu koopt (like amd athlon 3500+) gaat ge toch geen last hemmen van cpu temperature met die AGP kaart als ge WMV HD bekijkt eh?Fr@gsta zei:AGP versies hebben dat defect aan boord en er zal niets aan veranderd worden.
Ook niet met nieuwe kaarten.
PCI-Express versies werken naar behoren. Check Anandtech voor een review. Er is een benchmark bij met HD WMV encoding, cpu load stijgt niet boven 10% met 6800GT PCI-E.
ik weet niet als het probleem hierdoor word opgelost , maar ik kan wel zeggen dat die drivers wel zorgt voor een hogere 3dmark scoremetreox zei:66.93 moet "volgens nvidia" dit probleem oplossen ze zijn te downen op guru3d.com, reacties die ik heb gehoord: sommigen hale meer fps, hogere 3dmark en andere lagere sewes is proberen.

kan iemand mij een antwoord/confirmation geven aub? dank u.Gamedude zei:yeh I know maar door het feit dat ge alleen boven 70% cpu temperature (wat niet meer gezond is) gaat als ge geen echt recent cpu'ke meer hebt.. maar als ge een recente cpu koopt (like amd athlon 3500+) gaat ge toch geen last hemmen van cpu temperature met die AGP kaart als ge WMV HD bekijkt eh?
